Тел: 011 30 47 446

Mail: osdm.susreti.casopis@gmail.com

Када си тужан

18.10.2016.

Свакоме је понекад потребан одмор од свакодневних обавеза и догађаја који нас узнемиравају. Сви ми имамо те дане када чак ни сами не знамо шта се то дешава у нашој глави. Чак је ту и онај период када не постоји ниједан разлог што смо тужни, међутим, нешто изнутра нас тишти...

Покушаћу да вам помогнем са неколико савета...

  1. Позовите пријатеље!

    Позовите своје пријатеље и са њима изађите на неко опуштајуће место и ћаскајте, ћаскајте, ћаскајте... Реците им све што вас мучи и гарантујем да ћете добити неки добар и утешни савет од њих.

  2. Радите ствари које вам пријају.

    Уколико сте љубитељ књиге, изаберите неку по свом укусу, ушушкајте се и уживајте у њој.

  3. Опустите се!

    Потрудите се да максимално рашчистите свој ум и да уживате у неком тренутку.

  4. Искључите електронске уређаје.

    Оставите своје уређаје са стране, искључите им звук и одморите се мало од понекад напорних друштвених мрежа.

  5. Будите позитивни!

    Размишљајте што позитивније и запамтите да ће све увек доћи на своје место и то изненада! Наравно, и ви морате допринети томе својим поступцима.

  6. Промените неке ствари...

    Можда вас је ваша свакодневна рутина једноставно уморила... промените нешто, промене су увек добро дошле.

  7. Будите са породицом.

    Будите са породицом у окружењу најближих, а и при том вас они најбоље познају, па ће знати и како најбрже да вас орасположе.

Кад год сам тужна, нека од ових ствари ми помогне, па се искрено надам да ће и вама користити. Ми смо ти који одлучујемо да ли ћемо бити срећни или тужни. Сматрам да сваки дан треба да учинимо најбољим што можемо!

Анђела Петровић 7/1 школска 2016/17. година