Тел: 011 30 47 446

Mail: osdm.susreti.casopis@gmail.com

Кад си заљубљен

Кад год тинејџер први пут осети те чувене „лептириће у стомаку“, почну да му се дешвају и дивне и непријатне ствари. Ту је најважније питање како се понашати да би наша осећања била узвраћена. Покушаћу да вам бар делимично разјасним oву дилему уз неколико корисних савета:

  1. Будите оно што јесте

    Сматрам да је свако јединствен на свој начин и да свако носи нешто што га чини посебним. Када смо заљубљени, увек сматрамо да нисмо довољно добри за своју симпатију и покушавамо да се мењамо, а треба да пустимо да се онај други заљуби баш у оно што ми јесмо.

  2. Будите опуштени

    Уз заљубљеност увек долази и нервоза. Ми девојке показујемо колики смо тремароши тек када се заљубимо. Не треба да избегавамо контакт са симпатијом, напротив, добро је бити у његовом друштву, зар не!

  3. Будите искрени

    Не можемо да очекујемо да нам неко открије своја осећања ако ми њему нисмо открили своја. Морамо бити самоуверени и искрени и дати нашој симпатији до знања да осећамо „лептириће“ кад год је у нашој близини, али на начин на који ће он то разумети.

  4. Будите духовити

    Сада када већ уживамо слободно у присуству своје симпатије, треба да покажемо да умемо да будемо духовите и забавне. Дечаке веома привлачи добар смисао за хумор.

  5. Зауздајте језик!

    Стигли смо до последњег, али уједно и најважнијег савета који је битан у придобијању симпатије. Ми девојке смо познате по томе што волимо да брбљамо непрестано (што је понекад и корисно). У разговору са симпатијом треба да нађемо неку заједничку тему: то не треба да буде нека тема због које ће нам бити непријатно, већ нека која одговара и једном и другом.

Може се рећи да је заљубљеност код тинејџера компликованија и од математике, али када дочујемо да се „лептирићи“ стварају и код наше симпатије, осетимо као да смо освојили неку најпосебнију награду на свету!

Надам се да ће вам моји савети помоћи и да ћете имати најлепше искуство при првом заљубљивању. Срећно!

Аутор Анђела Петровић 7/1 школска 2016/17.